[HIRING] TÈCNIC/A DE SUPORT ADMINISTRATIU DE RR.HH
Quina serà la teva missió:
Realitzar les operacions necessàries de recolzament en els àmbits de gestió administrativa, contractes , mesures de conciliació, convenis laborals, prevenció de riscos i formació al departament de Recursos Humans, garantint un servei d’alta qualitat i millora contínua.
REQUISITS
- Titulació en tècnic/a Administració CFGS i/o certificat de professionalitat equivalent.
- Formació en PRL.
- Mínim 1 any d'experiència demostrable en posició igual o similar.
- Valorable experiència i coneixements en Factorial i Phuc.
- Compromís amb la confidencialitat i la privacitat de la informació.
- Alta capacitat comunicativa, de treball en equip, rigurositat i coherència.
- Domini d’Excel, paquet Office, Drive i Gmail, i domini d’Internet.
TASQUES
- Revisió de marcatges.
- Gestió del control presencial i dels permisos laborals.
- Gestió de la intranet corporativa en matèria de sol·licituds de treballadors.
- Gestió CAE i comprovació que la documentació que s'enfila a la plataforma de PRL sigui l'adequada.
- Participar en la planificació de l'activitat preventiva i dirigir les accions que cal desenvolupar en casos d'emergència i primers auxilis.
- Publicació d'ofertes laborals a diferents portals.
- Arxiu i escàner de documentació de l’àrea.
- Introducció d'absències i calendaris al sistema de gestió ERP.
- Suport puntual en la elaboració i presentació de documents necessaris per Direcció i Subdirecció Tècnica.
- Altres tasques relacionades amb aquesta posició que puguin sorgir.
CONDICIONS
-
Data d'incorporació: Setembre 2024
-
Jornada: Completa (37,5 hores setmanals)
-
Tipus de contracte: Indefinit
-
Remuneració: Grup 6 N II Conveni Centres Sociosanitaris i de Salut Mental concertats amb el Servei Català de Salut (24.162,19€ entre 14 pagues. Incentiu econòmic: 1.310,42€)
-
Horari laboral Europeu: De 8 a 13 i 14 a 17h (D-J) i els divendres tindràs la tarda lliure i treballaràs de 8 a 14h. Podràs realitzar flexibilitat horària de 30 minuts en l’entrada i la sortida.
BENEFICIS
- Treballaràs 1.620 hores anuals, amb setmanes que no superaran les 37,5 hores laborals. Amb una tarda lliure a la setmana.
- Tindràs un calendari anual, per a que et puguis planificar a llarg termini, on quedaran recollits els 3 períodes de descans al llarg de l’any (Setmana Santa, Estiu i Nadal).
- Accediràs a un Pla de Conciliació Familiar-Laboral.
- Accés a 2 dies a la setmana de Home Office (a partir dels 3 mesos d'antiguitat).
- Podràs acollir-te al Pla de Retribució Flexible de l'entitat (assegurança mèdica i tíquet transport).