HIRING] TUTOR/A - ORIENTADOR/A TALENT JOVE

• Temporal
  • Temps complet
  • 24.176,03 €
  • Híbrid (08018, Barcelona, Barcelona, Espanya)
  • Spl Sant Martí

HIRING] TUTOR/A - ORIENTADOR/A TALENT JOVE

Quina serà la teva missió:

Empoderar a la persona jove per a què pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, acompanynant-lo en el seu procés d’orientació professional i en el desenvolupament de les seves pròpies competències, realitzant, a la vegada, un suport al seu procés formatiu dins el programa i facilitant el seu accés al mercat de treball donant suport a la recerca de feina

REQUISITS

• Titulació universitària de grau amb psicologia, psicopedagogia, pedagogia, educació social, treball social o cicle formatiu de grau superior en integració social. En el cas del Cicle Formatiu s’hauran d’acreditar un mínim de dos anys d’experiència en orientació professional.
  • Motivació i experència tractant persones en risc d'exclusió social i trastorns de salut mental.
  • Formació i experència en inserció laboral amb col.lectiu de salut mental per desenvolupar la feina amb èxit.
  • Conèixer els projectes, programes i serveis, relacionats amb els processos d’intervenció del col·lectiu de salut mental.
  • Experiència en impartició de moduls grupals d'orientació laboral, competències transversals i recerca de feina.
  • Experiència prèvia en projectes del SOC
  • Domini d’Excel, paquet Office, Drive i Gmail, i domini d’Internet. Coneixement eines Galileu i GIA

TASQUES

• Realitzar i dinamitzar les activitats grupals (orientació professional, recerca de feina, competències transversals...).
  • Fer tutories individuals d'intervenció i seguiment al procés
  • Acompanyament a les visites a empreses als i les joves
  • Realitzar intervencions familiars
  • Suport en el projecte d'inserció laboral de la persona jove.
  • Recerca i preparació d’accions comunitàries i d’enfortiment del paper social de la persona jove.
  • Suport i seguiment a la inserció laboral o formativa de la persona jove
  • Tasques de coordinació amb recursos sanitaris, socials, formatius i altres entitats i recursos externs.
  • Registre de les actuacions a les plataformes corresponents (Galileu, Excel) Passar qüestionaris de satisfacció, anàlisi de dades, càlcul d'indicadors de qualitat, i redacció de projecte i memòries.

CONDICIONS

• Data d'incorporació: Jornada: Sencera
  • Tipus de contracte: Temporal (1 any)
  • Remuneració: Grup 3 Conveni Centres Sociosanitaris i de Salut Mental concertats amb el Servei Català de Salut (24.176,03€ entre 14 pagues. Incentiu econòmic: 1.659,40€)
  • Horari laboral Europeu: De 8 a 13 i 14 a 17h (D-J) i els divendres tindràs la tarda lliure i treballaràs de 8 a 14h. Podràs realitzar flexibilitat horària de 30 minuts en l’entrada i la sortida.

BENEFICIS

• Treballaràs 1.620 hores anuals, amb setmanes que no superaran les 37,5 hores laborals. Amb una tarda lliure a la setmana.
  • Tindràs un calendari anual, per a que et puguis planificar a llarg termini, on quedaran recollits els 3 períodes de descans al llarg de l’any (Setmana Santa, Estiu i Nadal).
  • Accediràs a un Pla de Conciliació Familiar-Laboral.
  • Accés a 1 dia a la setmana de Home Office (a partir dels 6 mesos d'antiguitat).
  • Podràs acollir-te al Pla de Retribució Flexible de l'entitat (assegurança mèdica i tíquet transport).