[HIRING] TÈCNIC/A ATENCIÓ DIRECTA CLUB SOCIAL

• Temporal
  • Temps parcial
  • 16.351,08 €
  • Híbrid (08029, Barcelona, Barcelona, Espanya)
  • Club Social Sants

[HIRING] TÈCNIC/A ATENCIÓ DIRECTA CLUB SOCIAL

Quina serà la teva missió:

Empoderar a la persona usuària en relació a la gestió d'un oci significatiu, a través del desenvolupament de les seves pròpies habilitats i capacitats, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió social.

REQUISITS

• Titulació d’integració Social o superior.
  • Aptituds i destreses manipulatives i creatives.
  • Habililtats i experiència artística (art, dança, teatre...)
  • Conèixer de forma adequada el col·lectiu de salut mental i la rehabilitació psicosocial per poder desenvolupar la feina amb èxit.
  • Conèixer els projectes, programes i serveis relacionats amb els processos d’intervenció del col·lectiu de salut mental.
  • Saber dinamitzar grups, tallers i activitats.
  • Conèixer experiències i modes de procedir d’altres organitzacions del Tercer Sector, així com les xarxes i línies estratègiques.
  • Domini d’Excel, paquet Office, Outlook i domini d’Internet.

TASQUES

• Elaborar el programa i material didàctic de les activitats grupals.
  • Dinamitzar les activitats i tallers grupals.
  • Atenció directa als usuaris del Club Social.
  • Disseny del programa individual de les persones usuàries.
  • Posada en marxa d'intervencions concretes del Pla Individual per millorar les competències.
  • Planificar i fer el seguiment de les activitats internes i externes del Club Social fomentant la participació en elles del conjunt d'usuaris.
  • Passar qüestionaris de satisfacció, anàlisi de dades, càlcul d'indicadors de qualitat, i redacció de projectes i memòries.

CONDICIONS

• Data d'incorporació: Inmediata
  • Tipus de contracte: Substitució IT
  • Remuneració: Grup 3 Conveni Centres Sociosanitaris i de Salut Mental concertats amb el Servei Català de Salut 16.351,08€ entre 14 pagues)
  • Horari laboral Europeu: De 14:30 a 19:30H de Dilluns a Divendres.

BENEFICIS

• Tindràs un calendari anual, per a que et puguis planificar a llarg termini, on quedaran recollits els 3 períodes de descans al llarg de l’any (Setmana Santa, Estiu i Nadal).
  • Accediràs a un Pla de Conciliació Familiar-Laboral.
  • Accés a 1 dia a la setmana de Home Office (a partir dels 3 mesos d'antiguitat).
  • Podràs acollir-te al Pla de Retribució Flexible de l'entitat (assegurança mèdica i tíquet transport).